Tellimisinfo
Seoses Eestis kehtiva tubakaseadusega ei ole lubatud nikotiinisisaldusega toodete tellimine interneti teel ega nende kaugmüük. See tähendab, et kaupa ei saadeta kulleriga ega postiga ning makseid e-poes vastu ei võeta.
Vapista koduleht on informatiivne, et tutvustada meie tootevalikut ja aidata klientidel teha teadlikke valikuid. Kõiki tooteid on võimalik osta ainult kohapealt meie kauplustes.
Kust leida Vapista kauplusi?
Vapista kauplused asuvad erinevates Eesti linnades ning üks pood asub ka Lätis. Kõigi kaupluste aadressid ja lahtiolekuajad leiad siit:
www.vapista.ee/e-sigareti-pood
Küsimuste korral:
Kui soovid täpsustada toote saadavust või küsida nõu, võta julgelt ühendust meie kauplustega. Meie professionaalne meeskond aitab hea meelega!
Garantii
Kõikidele Vapista kauplustes müüdavatele e-sigareti seadmetele kehtib 2-aastane pretensiooni esitamise õigus vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
Kui toode osutub defektseks või lakkab töötamast tavapärasel kasutamisel, on kliendil õigus esitada pretensioon.
-
Esimese 6 kuu jooksul pärast ostu eeldatakse, et puudus oli olemas juba üleandmise hetkel – sel juhul on meie kohustus probleem lahendada, kui me ei suuda tõendada vastupidist.
-
Pärast 6 kuu möödumist lasub tõendamiskohustus kliendil, et tegemist oli tootepoolse veaga, mis esines juba ostuhetkel.
Garantii ei kehti juhul kui:
-
toodet on kasutatud, hooldatud või hoitud mittesobivalt;
-
toode on saanud kahjustada vedeliku, löökide või muude välistegurite tõttu;
-
toodet on iseseisvalt avatud või parandatud mittevolitatud isiku poolt;
-
tegemist on kuluvate osade loomuliku kulumisega (nt podid, küttekehad, huulikud).
NB! Kapslid, küttekehad ja muud tarvikud on kulutarvikud, mille eluiga sõltub kasutusharjumustest. Nendele garantii ei kehti.
Meie lähenemine
Garantiiküsimuste korral püüame alati leida kiire, mõistlik ja kliendisõbralik lahendus.
Soovitame registreerida end Vapista püsikliendiks, sest siis on ostuinfo meie süsteemis olemas ning pretensiooni esitamiseks ei ole vaja ostutšekki eraldi esitada. Kui klient ei ole püsiklient, palume alles hoida ostutšekk või maksekinnitus, kuna see on garantiimenetluse aluseks.
Küsimuste või probleemide korral pöördu julgelt meie kaupluse meeskonna poole – aitame alati meeleldi!
Privaatsus
Vapista OÜ ei avalda isikuandmeid kolmandatele osapooltele, neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks.